Walentynkowy Konkurs Fotograficzny

Regulamin Walentynkowego Konkursu Fotograficznego
INFORMACJE OGÓLNE
1. Organizatorem konkursu biblioteka szkolna VII LO
- Celem konkursu jest:
– rozwijanie kreatywności i wrażliwości artystycznej
– propagowanie zainteresowań fotograficznych
– kultywowanie obchodów Święta Zakochanych
3. Przedmiotem konkursu jest wykonanie 1 zdjęcia z serduchem.
4. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów VII LO
5. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest:
– wykonanie zdjęcia z uwzględnieniem wskazanych zasad
(ZASADY WYKONANIA PRACY KONKURSOWEJ);
– przesłanie zdjęcia na adres mailowy: biblioteka7lo@o2.pl
W treści powinny znaleźć się: imię i nazwisko autora, klasa, kontakt telefoniczny.
6. Udział w konkursie traktowany jest jako wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ochronie danych osobowych (ustawa i „RODO”).
7. Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na wykorzystanie danych osobowych autora oraz na publikację wizerunku osób znajdujących się na fotografii na stronie internetowej organizatora, Facebooku i w innych mediach.
8. Jeden uczestnik może przesłać max. 1 zdjęcie. Pracę można opatrzyć tytułem.
ZASADY WYKONANIA PRACY KONKURSOWEJ
1. Temat konkursu: „Walentynki”.
2. Fotografia powinna być wykonana samodzielnie, nie prezentowana wcześniej w innych konkursach i wystawach.
3. W fotografię należy wkomponować serducho wg uznania.
4. Zdjęcie powinno być zapisane w formacie JPG/max. 10 MB.
5. Zdjęcie nie może naruszać niczyich praw autorskich.
6. Fotografia w swym wyrazie nie może zawierać treści propagujących nienawiść, przemoc oraz obrażać kogokolwiek w jakiejkolwiek formie.
OCENA I NAGRODY
1. Fotografie konkursowe należy przesłać do dnia 19 lutego 2022 r.
2. Komisja konkursowa w min. 3 osobowym składzie powołana przez Organizatora dokona oceny zgłoszonych zdjęć konkursowych najpóźniej do 23 lutego 2022 r i przyzna nagrodę
- Komisja konkursowa wyłoni zwycięzcę, biorąc pod uwagę m.in. następujące kryteria: oryginalność pomysłu, staranność wykonania, zgodność z wymogami regulaminu, innowacyjność i kreatywność pomysłu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Udział uczestnika w konkursie oznacza akceptację zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji zapisów niniejszego regulaminu.
Recommended Posts

DNI OTWARTE SZKOŁY VII LO MS
15 maja, 2025

Rekrutacja na nowy rok szkolny
7 marca, 2025

Spotkanie w sprawie Kursu Instruktorskiego PZPN
28 listopada, 2024