Stanisława Wyspiańskiego 21
65-001 Zielona Góra
Sekretariat
sekretariat@zsms.zgora.pl
tel (68) 451 20 50
fax (68) 451 20 51

Walentynkowy Konkurs Fotograficzny

Walentynkowy Konkurs Fotograficzny

Regulamin Walentynkowego Konkursu Fotograficznego

INFORMACJE OGÓLNE
1. Organizatorem konkursu biblioteka szkolna VII LO

  1. Celem konkursu jest:
    – rozwijanie kreatywności i wrażliwości artystycznej
    – propagowanie zainteresowań fotograficznych
    – kultywowanie obchodów Święta Zakochanych
    3. Przedmiotem konkursu jest wykonanie 1 zdjęcia z serduchem.
    4. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów VII LO
    5. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest:
    – wykonanie zdjęcia z uwzględnieniem wskazanych zasad
    (ZASADY WYKONANIA PRACY KONKURSOWEJ);
    – przesłanie zdjęcia na adres mailowy: biblioteka7lo@o2.pl
    W treści powinny znaleźć się: imię i nazwisko autora, klasa, kontakt telefoniczny.
    6. Udział w konkursie traktowany jest jako wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ochronie danych osobowych (ustawa i „RODO”).
    7. Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na wykorzystanie danych osobowych autora oraz na publikację wizerunku osób znajdujących się na fotografii na stronie internetowej organizatora, Facebooku i w innych mediach.
    8. Jeden uczestnik może przesłać max. 1 zdjęcie. Pracę można opatrzyć tytułem.

    ZASADY WYKONANIA PRACY KONKURSOWEJ
    1. Temat konkursu: „Walentynki”.
    2. Fotografia powinna być wykonana samodzielnie, nie prezentowana wcześniej w innych konkursach i wystawach.
    3. W fotografię należy wkomponować serducho wg uznania.
    4. Zdjęcie powinno być zapisane w formacie JPG/max. 10 MB.
    5. Zdjęcie nie może naruszać niczyich praw autorskich.
    6. Fotografia w swym wyrazie nie może zawierać treści propagujących nienawiść, przemoc oraz obrażać kogokolwiek w jakiejkolwiek formie.

 

OCENA I NAGRODY
1. Fotografie konkursowe należy przesłać do dnia 19 lutego 2022 r.
2. Komisja konkursowa w min. 3 osobowym składzie powołana przez Organizatora dokona oceny zgłoszonych zdjęć konkursowych najpóźniej do 23 lutego 2022 r i przyzna nagrodę

  1. Komisja konkursowa wyłoni zwycięzcę, biorąc pod uwagę m.in. następujące kryteria: oryginalność pomysłu, staranność wykonania, zgodność z wymogami regulaminu, innowacyjność i kreatywność pomysłu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Udział uczestnika w konkursie oznacza akceptację zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji zapisów niniejszego regulaminu.

 

 

Share

Facebook